onsdag 11 maj 2011

mat, sova och sen ut och få lite frisk luft.

Melker har börjat bli jätteduktig på att tro sig leka själv i sitt lekrum vilket är jätteroligt att se. Inte får man ju speciellt mycket gjort om man ska vara tvungen att sitta brevid honom hela dagarna. På en halvtimme ska Melker äta lunch och efter det ska han få vila.
Sen när han vaknar tror jag minsann att vi ska gå ut en stund och få oss lite frisk luft..
Ikväll ska vi till Linda och Rasmus. Linda ska klippa mig och efter de ska jag färga hennes utväxt, annars kommer det nog inte att hända speciellt mycket. Mest ta de lugnt, ikväll ska jag göra en tidig kväll och inte vara vaken till sent in på natten. Måste försöka vänja mig själv vid att lägga mig tidigare så man är piggare på morgonen.
Nu ska jag och Melker busa lite innan han ska äta,
på återseende!

1 kommentar:

Anonym sa...

Smyckena är kvar, du kan få köpa allt för 150 :) /jenkan