onsdag 27 april 2011

Hur svårt ska det vara att hitta en lekpark som har babygungor?

Shit så trött jag har varit som mest hela dagen, nåja.. Melker och jag har hunnit med en hel del bus och mys och vi har även varit ute och promenerat 1½ timma. Kanonskönt, dock hade det inte gjort någonting om solen hade tittat fram. Nåja, det har ju ändå varit skönt ute så man ska väl inte klaga!

När Christian slutade jobba gick jag och Melker och mötte upp honom och när vi kom hit tittade Stefan förbi. Vi satte oss i bilen och åkte till Sunes för att äta. MUMS!

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla på gossip girl och sen sova! I morgon satsar jag på att vara en pigg och utvilad mamma så jag och Melker orkar hitta på en massa skoj. Funderar på att promenera runt här ikring och leta en lekpark som har babygungor! (om nu vädret tillåter) Tror att Melker skulle tycka det var roligare att gunga själv istället för att sitta i mammas eller pappas knä och gunga. & då ska jag försöka komma ihåg att ta med mig kameran så ni får se lite nya bilder.

Nåja, sängen stod högst upp på min prioriteringslista!
På återseende!

Inga kommentarer: