fredag 29 april 2011

Tusen tack!

Halloj!
Vi promenerade, jag och Melker till pappa Cs jobb. Stod där och väntade tills han slutade och Melker sov i vagnen. Sen vidare för att hämta Rasmus och sen åkte vi till Norrfjärden, där fick Melker stanna hos mina föräldrar eftersom jag och C skulle hjälpa min bror att flytta. TUSEN TACK FÖR BARNVAKTEN!
Han kommer nog få det bra i den nya lägenheten.
När vi for för att hämta Melker blev vi stannande där en stund så vi kom inte hem förrens kanske 15 minuter sen. Så Melker är nattad och klar. Melker fick vara vaken längre än vanligt idag. Annars brukar han ju sova redan kring halv 8 - 8. Men nu slurpade han bara i sig vällingen och somnade med en gång.
Nu ska jag sätta mig och kolla på BB på datorn eftersom att jag har missat 3 program denna vecka då jag inte idas hålla mig vaken för att se det. Känns som om de är mer värt att sova så man kan vara en pigg och glad mamma!
Men vi hörs!

Inga kommentarer: