torsdag 21 april 2011

Idag fick jag lite sovmorgon. Halv 7 vaknade grabben. Så då klev vi upp och efter en liten stund så gjorde vi lite gröt till honom och efter de blev det en hel del bus i hans lekrum.

Efter lunch kom pappa C hem och Melker blev hur glad som helst. Dom mös på medans jag gjorde mig i ordning och sen begav vi oss till Luleå för att handla lite. När vi kom tillbaka till Piteå så hämtade jag ut pengar och då kom Linda och mötte upp oss. Jag böt bil och vi åkte först till systemet där Linda skulle handla och medans hon gjorde de sprang jag in och köpte en keps och en tröja till lilleman. Sen åkte vi vidar för att sola och hur skönt var inte de?

Efter solningen käkade vi och bara gled runt i bilen fram tills för en liten stund sen. Nu sitter jag själv hemma, grabbarna i familjen är i yttersta och hälsar på. Pratade just med C och dom skulle bårja åka hemmåt på en stund.

Om man kanske skulle ha hoppat i duchen så man får känna sig som en människa igen efter solariet.
På återseende.

Inga kommentarer: